werk

i love u sayang... :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday 27 February 2012

         hari ni dia bagitahu aku tentang perasaannya terhadap aku. haha. macam mula2 baru bercinta kan. kiteorang bergelak ketawa bersama-sama dan dok cerita pasal mula-mula kita kenal dulu, masa mula-mula dia kenal aku dan ngorat aku, hihi. dan tiba-tiba aku tanya dia 'macam mane kalau saya dah takde nanti, takpun kita takde jodoh untuk bersama, mesti awak akan cari orang lain kan'?
         jawapan dia memang aku takkan lupa sampai bila-bila. dia cakap 'walaupun saya terpaksa ada orang lain, saya takkan sayang orang lain macam mana saya sayangkan awak sekarang sebab selama ni awak yang dah ajar saya erti kehidupan, erti percintaan. saya akan sayang awak sampai bila-bila dan insyallah kita akan bersama sayang'.

Ya Allah, hanya tuhan je tahu perasaan aku time tu. aku bersyukur sangat Ya Allah sebab kau temukan aku dengannya. aku harap hubungan aku dengannya tak sia-sia. kami bahagia sangat-sangat..

ni gambar aku ambik tadi. hihi. muka lapar nak gi makan ayam dan burger Mc'Donald. :)

No comments:

Post a Comment