werk

i love u sayang... :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday 13 February 2012

shooting hari ke3 :)


setelah 3 hari penat, kurang tido gara2 shooting punya pasal akhirnya, shooting dah wrap! yeay.....
tadi kol 5, kitorang dah nak wrap dah tiba2 hujan  lak. terpaksalah tunda tunggu hujan reda. dah kol 5.45 hujan redha. kol 6 kitorang sambung shooting lak.
                  aku dah serba salah dah ni, aku janji dengan tunang aku kol 6 nak jumpa. sbb aku ingatkan shooting kitorang abis kol 5.30, tapi gara2 hujan tadi shooting kitorang tergendala dan abis lambat. adui... sejam lebih kot aidil, tunang aku tunggu aku kat tasik shah alam sorang2. kesian dia.
jam dah kol 7.05 dah, aku tunggu driver van lak sebab nanti dia yang akan hantar aku kat bandar shah alam :) tapi tunggu punya tunggu kol 7.30 baru aku dapat jumpa aidil :(

hihi, tapi sempat lagi masa menunggu tu aku ambik gambar,


muka senyum tak sabar jumpa aidil, hihi :D. aku happy sangat hari ni sebab aidil dari ampang ke shah alam dan rela tak gi kerja hari ni sebab nak jumpa aku dan nak pujuk aku disebabkan aku marah sangat2 kat dia. thanks sayang. perasaan marah aku dah hilang disebabkan pengorbanan yang dia buat tu. dan aku sangat hargainya. aku harap hubungan aku selama 6tahun ni tak sia2 dan takkan pudar. aku sayang dia dan aku tahu dia pun sayang aku. 
alhamdulillah, kami bahagia dan hope aku berkekalan dengan aidil, amin :)

No comments:

Post a Comment