werk

i love u sayang... :)

Daisypath Anniversary tickers

Saturday 4 February 2012

keseorangan :(

semalam aku naik bas, dah lar naik bas terpaksa duduk atas lantai gara-gara tiket bas takde. tapi takpelah sebab my mum suruh balik, maybe dia rindu sangat2 kat aku kot, aku relakan je. hihi.

hari ni aku tak tahu dah nak buat ape :( my mum busy dengan kerja, aku dengan adik aku je kat rumah ni. kitorang nak gi tengok anak saudara aku kat pasir puteh jap lagi, dah rindu sangat2 kat budak nama syamil, haha. :)

perut dah bunyi2, aku tak tahu nak keluar gi makan dengan sape. selalunya tunang aku yang akan datang ambil aku kat rumah dan bawak aku gi makan. tapi dia tak balik kelantan cuti ni. aku sorang-sorang je ni. tak tahu nak gi makan dengan sape. nampaknya diet la aku, takpun gi makan sorang2, hihi :) peace :p



No comments:

Post a Comment