werk

i love u sayang... :)

Daisypath Anniversary tickers

Friday 2 March 2012

mimpi

aku memang suka mimpi. kadang-kadang mimpi tu yang buat aku senang hati, gembira. 
kadang-kadang aku mimpi sampai aku malas nak bangun, mana taknya mimpi aku ni berepisod tahu tak.
hihi. aku suka mimpi tentang kehidupan aku. memang tiap kali aku tidur, aku akan mimpi lah. itu adalah salah satu sebab aku suka tidur. :) 

              tapi semalam, aku mimpi lain. 
mimpi yang membuatkan aku bangun dari tidur sampai aku termenung seorang diri.

emmm... aku taknak perkara-perkara yang aku mimpi semalam menjadi kenyataan.
aku takut.... 

lama jugaklah aku termenung depan meja. aku taknak semua tu berlaku.
ya allah, jauhkanlah diri aku daripada semua benda tu. 
              
 aku taknak semua tu berlaku terhadap aku.
:'(

No comments:

Post a Comment