werk

i love u sayang... :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday 17 December 2012

Hari Bahagia bakal menjelma :p

setelah beberapa tahun aku menunggu,
akhirnya jeng jeng jeng......

Insyaallah kalau tak ada apa-apa yang menghalang,
dan tertulisnya aku dengan si dia,
maka kami akan diijabkabulkan pada 31.1.2013.
sepatutnya aku akad nikah 8hb Februari tu, 
tapi tarikh yang aku pilih tu dalam kelendar islam jatuh kepada hari dajal,
orang-orang tua cakap jangan pilih hari dajal.
aku pun tak faham sebenarnya apa itu hari dajal,
maklumlah orang-orang lama ni banyak berpantang larang.
Jadi, aku pilih la hari lain untuk menyedapkan hati mereka.
hihihihihi... :p

10 Februari 2013 jatuh kepada hari raya Cina,
aku pilih tarikh ni sebab time ni kan cuti,
tambah-tambah hari tu hari baik(orang tua lagi cakap),
dan member2 aku pun tak boleh bagi alasan dah :p
korang kena datang kenduri aku nanti tau.
takde dah alasan tak cuti ke apa lah, time tu cuti ok :p
dan maklumlah rumah aku ni jenis rumah kedai,
kalau lah aku buat kenduri time tak cuti, 
memang kecoh la dengan orang menjual lagi,
so, aku terpaksa pilih tarikh di mana kedai-kedai lain tutup
dan hanya rumah aku yang berkuatkuasa hari tu, hihihi :D

sekarang aku tengah membuat persiapan,
oh...kalau dikira-kira dah berapa riban dah aku habis,
tapi takpelah sekali seumur hidup aku jugak,
dan aku buat pun mengikut kemampuan aku je, 
takdelah sampai berhutang sana sini,
asalkan majlis kami nanti meriah walaupun simple2 je, 
tambah-tambah kedatangan korang lagi menyerikan majlis kami,
cewah...ayat manis di mulut tak :p
draft kad undangan pun dah siap, tunggu di cetak dan 
aku pun boleh edar-edarkannya. :)
baju sanding pun on the way,
pelamin semua takpe,
semua dah ada kat kedai aku,
jadi, untunglah di situ,
tak payah nak menyewa-nyewa bagai.
insyaallah semuanya akan berjalan dengan lancar :)

doakan aku ye kawan-kawan,
semoga Allah s.w.t mempermudahkan segala yang dirancang.
Amin. :)


1 comment:

  1. tahniah ct.. xdop da la 4 sekawan phnim..:( pape pon sy turut gembira.. semoga majlis berjln dgn lancar AMIN.. :)

    ReplyDelete